یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر
مدیرعامل آبفا استان عنوان کرد

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در سال ۱۴۰۱

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: کلنگ آبرسانی به ۵۸ روستای شهرستان کرخه با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به رورستاهای خوزستان به زمین زده شد.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در این آیین با بیان اینکه این طرح در ۲ گام اجرایی می شود، گفت: گام اول این طرح آبرسانی به ۳۸ روستای خلیفه حیدر با جمعیت ۱۵ هزار نفر است که این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اجرا می شود ضمن اینکه با تکمیل این طرح امکان تامین آب ۲۵ هزار نفر عملیاتی می شود.
 
وی ادامه داد: گام دوم این طرح شامل آبرسانی به ۲۰ روستای میان آب شهرستان کرخه است که این طرح نیز با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال آب شرب پایدار و باکیفیت برای ۶ هزار نفر را فراهم می کند.
 
کرمی نژاد با اشاره به مشخصات فنی طرح آبرسانی به ۳۸ روستای خلیفه حیدر ادامه داد: اجرای ۲۵ کیلومتر لوله گذاری، احداث مخازن بتنی به ظرفیت ۲ هزار متر مکعب، احداث ایستگاه پمپاژ و ساختمان کلر زنی، حفاری، تکمیل، تجهیز و راه اندازی ۳ حلقه چاه با ظرفیت هر کدام ۴۵ لیتر بر ثانیه برای تکمیل پروژه آبرسانی به ۳۸ روستای خلیفه حیدر اجرایی می شود.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱) ۰۷:۴۸
http://www.abfakhz.ir/u/3ss
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید